Aşa sunt eu…

18157798_10209704938764244_6069206013060411153_nVezi,asa sunt eu: un om de-o încăpățânare vecină cu nebunia câteodată. Mai ales cu oamenii ce îsi fac loc în sufletul meu.

Când este vorba despre acesti oameni mă incapatanez cel mai tare:mă incapatanez să cred… În bunătate. În sinceritate. În suflete calde. În prietenie adevărată. În mine si în ei împreună. În noi pentru o viață. Alături, orice ar fi să se întâmple.

În cazul lor eu altfel nu pot fi.
În cazul lor eu altfel nu pot face.

Pentru ei sterg mereu, fără să stau pe gânduri, cuvinte si comportamente care m-au rănit indiferent cât de tare…si o iau de la capăt. Iar si iar si iar…

Asa sunt eu,vezi? Un om de-o încăpățânare vecină cu nebunia câteodată.

Lasă un răspuns

