2016, anul în care

foto…am învăţat că în viaţă nu trebuie să forţezi lucrurile. Toate câte ţi le doreşti vin atunci când sufletul ţi-e pregătit. Nu mai devreme, nu mai târziu.

…mi-am dat seama că, oricât de mult te-ai ascunde, câţiva tot vor citi în tine ca într-o carte deschisă; de aceste persoane nu are sens să fugi, nu ai unde.

2016 m-a făcut să văd că oamenii nu sunt chiar atât de străini de sentimente şi de ceilalţi precum îi credeam eu. Unii încă mai ştiu să citească în suflete; da, încă mai poţi fi iubit pentru CINE EŞTI.

2016 mi-a demonstrat că doar fiind tu însuţi, doar arătându-te celorlalţi exact aşa cum eşti – vulnerabil, speriat şi cu neîncrederea răzbătându-ţi prin toţi porii – îţi oferi, de fapt, şansa de a intra în sufletele celorlalţi. Şi de a rămâne acolo!

2016 mi-a redat speranţa!
Speranţa în prietenie dezinteresată, speranţa în iubire necondiţionată.

Foto: Pinterest

Lasă un răspuns

