Nostalgii de toamnă

14716335_10207979121459890_8426463534385559801_nO altă toamnă.
Cu alte ploi.
Cu alte zile gri.
Cu același soare tot mai zgârcit în fiecare clipă.

Tocmai a început o altă toamnă. Iar eu…ei bine, eu sufăr de dorul toamnelor trecute. Demult trecute.

Mi-e dor de toamnele copilăriei.
Mi-e dor de liniștea de-atunci.
Mi-e dor de timpul care nu se scurgea cu atâta repeziciune în acele vremuri.
Mi-e dor de naivitatea cu care priveam viața.
Mi-e dor să nu ştiu cât de tare poate apăsa existenţa pe umerii tăi uneori.
Mi-e dor să n-am habar că de fapt viaţa mă pândește la tot pasul să mă fure, să-mi golească sufletul și inima de visuri.

Foto: Pinterest

Lasă un răspuns

