Timpul nu are răbdare

557e45a4634992aab269d6d9f1f0f5cePână nu demult purtam cu mine sentimentul că timpul este de partea mea. Că am mai mult decât suficient pentru a investi în ce-mi doresc. Că am destul de împărţit cu propriile-mi visuri.

Încep însă să înţeleg, parcă tot mai clar cu fiecare minut, faptul că Timpului îi este cu totul străină risipa. Nu, timpul nu risipeşte nimic.Timpul nu este, aşa cum suntem noi tentaţi să credem, un depozit nelimitat de alte şi alte momente şi şanse. Timpul nu aruncă în stânga şi-n dreapta cu secunde şi oportunităţi.

Timpul nu are răbdare.
Timpul nu aşteaptă pe nimeni.
Timpul îţi oferă o şansă şi atât.
Apoi timpul TRECE.

Foto: Pinterest

Lasă un răspuns

