Despre trecut, astăzi

14364685_609944695875949_1084425561665185033_nA da timpul înapoi este astăzi o obligație pentru mine. Principala mea ocupație. Sufletul îmi este cu totul acaparat de ea.

Doar că astăzi nu mai dau timpul înapoi pentru a retrăi și resimți trecutul,pentru a-l îndulci și a-l rescrie cu mintea și cu inima așa cum l-am perceput odată. Astăzi singurul motiv pentru care îmi mai întorc gândul și inima spre înapoi este pentru a-mi vedea trecutul exact așa cum a fost.
Astăzi mi-e limpede că doar astfel eu și trecutul meu putem cădea la pace. Astăzi știu că numai așa ne putem despărți de comun acord.

Foto: Pinterest

 

Lasă un răspuns

