Azi mi-e dor

dorAzi mi-e dor.
Mi-e dor de gustul de ciocolată caldă.
Mi-e dor de-o noapte albă.
Mi-e dor să-mi fie ușor să-nchid ochii și să visez frumos ziua-n amiaza mare.
Mi-e dor de cuvinte.
Mi-e dor de mare.
Mi-e dor de mine.
Mi-e dor de povești pe care să le scriu.
Mi-e dor să privesc în jur şi să văd altceva decât vede toată lumea.
Mi-e dor să observ frunzele care încep să ruginească.
Mi-e dor să mă uit la oameni şi să le citesc trăirile, să le observ fericirea, îngândurarea, mirarea.
Mi-e dor de sensibilitatea care mă ajuta cândva să fac toate astea atât de firesc.
Azi mi-e dor să cred că nu există pe lume rău să mă ajungă.
Mi-e dor să țintesc către locuri spre care alții nici măcar n-au habar că-ți poți aținti privirea și gândul.
Azi mi-e dor să simt, să visez, să cred, să râd , să sper.
Mi-e dor…

Un text de-acum patru ani.
Dintr-o vreme-n care mi se părea imposibil să mai dau de mine însămi vreodată.

Lasă un răspuns

