Monolog (III) – Regăsiri

c67f04f61076945bcf7f6f4341c78d4fTrebuie să mă regăsesc, să mă recapăt!

Mi-am fost atât de străină în ultimul timp. Am fost atât de departe de mine. A fost pentru mine acest ultim timp unul atât de neclar, unul atât de cețos. A fost un timp în care am căutat fără să găsesc, un timp în care nu am mai reușit să dau de mine pe nicăieri, un timp în care nu m-am mai regăsit niciunde. Nici în exterior și, parcă, cu atât mai puțin în mine însămi. Nu am mai avut visuri de împlinit, eu, care nu mai reușeam a le ține socoteala până nu demult. A fost în mine, în tot acest ultim timp, furtună. O furtună puternică. O furtună atât de puternică încât a făcut țăndări orice urmă de rezintență pe care i-aș fi putut-o opune, m-a zguduit din toate încheieturile și m-a purtat departe de orice țărm pe care mi-aș fi putut afla adăpost. Și apoi…pur și simplu am rămas așa, cu totul pierdută în acea lume tulbure de ape învolburate, dusă încoace și încolo de valuri și vânturi. Fără puncte de sprijin, fără vreun reazăm, fără urmă de vreun loc în care să pot arunca ancora pentru un strop de stabilitate.

Acum însă mi se pare că zăresc norii începând să se risipească. Da, parcă s-a și înseninat deja, acolo, drept în față! Apele nu s-au liniștit de tot, e drept. Încă mai sunt învolburate. Tot îmi mai fac universul să tremure întrucâtva. Dar cerul meu… Uite-mi cerul! A început să se însenineze, da, a început să se liniștească. Să-și revină. Să se regăsească. Deocamdată n-am zărit niciun țărm, dar mă voi agăța de cerul ăsta. Și mă voi regăsi și eu în vreme ce se regăsește el…

Lasă un răspuns

