Din colţuri de suflet

12115557_10205546845574513_8694434303778160852_nO vreme, multă vreme, am trecut prin viaţă convinsă că pot trăi forte bine fără tine. Mi-am „setat” în minte şi în propriu-mi suflet ideea că nedând atenţie nevoii de tine ea nu va avea putere asupra mea. Mi-am repetat până când m-am convins că libertatea singurătăţii poate compensa bucuriile vieţii-n doi, cea după care sufletul-mi era atât de avid.

Aşa că am dat din coate prin viaţă, am căzut şi m-am ridicat o dată şi încă o dată, până când, în cele din urmă, am obosit. Da, parcă pentru a-mi face în ciudă mie însămi, am obosit. Am obosit să-mi ignor neliniştile, lacrimile şi singurătăţile. Am obosit să mă prefac că nu mă doare golul de tine din ziua de azi şi că nu mă sperie ziua de mâine fără tine.

În cele din urmă am obosit să mă mai mint şi am început să te caut. Te-am căutat un timp cu atâta înverşunare că mi se părea că te văd în fiecare EL ce îmi trecea pragul sufletului. Ba chiar am riscat de câteva ori şi mi-am pus sufletul în mâini străine crezând că te-am găsit. Însă n-a fost aşa iar eu a trebuit să îmi adun sufletul mototolit, să-l întind cât de bine am putut şi să merg mai departe. Am reuşit, am păşit cumva pe drumul ce mi se întindea în faţă, însă niciodată nu am mai putut să te caut la fel. Ori de câte ori m-am uitat după tine prin lume apoi, m-am uitat cu teama de a nu mă înşela din nou, cu teama de a nu mă alege iarăşi cu sufletul boţit. Ba câteodată nu te mai caut deloc, să ştii, şi mă mint iarăşi că pot fără tine…
Dar eu ştiu prea bine că nu pot, şi că, indiferent cu câtă teamă, voi continua să te caut.

Lasă un răspuns

