Autumn Mood

Scris la început de toamnă în 2013, aceleași sentimente și trăiri în septembrie 2015. Da, toamna este frumoasă. Încep și eu să descopăr asta. 

10482187_879417735404616_2331773702370796943_nIubesc soarele. Îl prefer chiar şi în zilele toride. Nu-mi place niciodată cerul mai mult decât atunci când este fără urmă de nor. Zilele astea însă am văzut primele frunze ruginii. Un covor frumos, pe care nu l-am observat până acum deşi se află în drumul meu. Într-una dintre nopţile trecute am simţit pentru întâia dată în acest an…răcoare. O răcoare puternică, plăcută.
Recunosc, toamna nu este nici pe departe anotimpul meu preferat. Mi se pare mohorâtă şi rece. Însă de data asta parcă abia o aştept. Ciudat, însă de data asta toamna îmi aduce senzaţia unui frumos nemaiîntâlnit. Îmi dă sentimentul de început de lume. Îmi dă speranţă, mă învăluie cu încredere. Aşa cum, în mod obişnuit, îmi oferă siguranţă deplină ori de câte ori privesc pe geam la frunzele ce se desprind în valuri de pe crengi. Îmi place să-mi pierd timpul aşa în zilele de toamnă. Pentru că nicicând altcândva nu mă împresoară mai bine sentimentul de siguranţă, despre care ştiu că nu-mi mai poate fi luat de nimeni şi de nimic. Şi pentru că nicicând altcândva nu am mai acut senzaţia că nu-i rău în stare să mi-ajungă lumea….

Foto © Daniel Grecu

Lasă un răspuns

