Colecție de gânduri (III)

11745426_451162545087499_6087333778791993295_nȘi mi-era dor…

Și mi-era dor, știi?
Dor să merg prin ploaie fără să mă tem de picături. Dor să pășesc cu privirea spre înainte. Dor să mă am în gând PE MINE. Dor să mă văd. Dor să mă smt. Dor să mă știu.
Dor să mă recunosc atunci când mă privesc, dor să nu-mi mai fiu străină.

Unde se duce timpul când se duce?

-Tu unde crezi că se duce timpul atunci când se duce?
-Eu nu cred că timpul se duce vreodată undeva. Dimpotrivă, timpul ce-a trecut este singurul care ne rămâne. Chiar dacă ni se sparge de atâtea şi atâtea ori de-a lungul vieţii în miliarde de secunde, timpul este singurul care nu ne părăseşte în realitate niciodată. Pentru că numai el ne păstrează neschimbaţi pe noi şi tot ce-am iubit şi am crezut cândva. Doar în timpul care s-a dus mai putem găsi lucrurile aşa cum au fost, aşa cum ne-au bucurat, aşa cum ne-au făcut fericiţi odată…
Şi tocmai de-asta timpul care trece nu se duce de fapt nicăieri: pentru că nu putem uita, pentru că nu putem rupe trecutul din noi înşine aşa cum nu ne putem rupe nici pe noi înşine de trecut…

…iubirea…

Când vine, iubirea este mereu însoţită de cel mai mare neajuns: este, fără echivoc, naivă.
Aşa că vede şi se vede doar în culori, se minte, iartă şi uită, merge de bunăvoie prin lume cu ochii închişi şi are grijă să calce, încăpăţânată, cu aceeaşi naivitate la orice pas, indiferent de câte semne de întrebare întâlneşte de-a lungul drumului pe care îl străbate.
Pentru că iubirea ţi se ghemuieşte câteodată atât de tare în suflet că nici o mie de realităţi n-o mai pot alunga.

Lasă un răspuns

