Gânduri într-o zi de joi (II)

fragileFugi sau doar mergi. Înaintează cu paşi cât de mici dar nu te opri. Nu te opri indiferent de cât te sufocă tot ce nu-nţelegi despre lume, indiferent de cât te arde şi te doare tot ce nu-nţelege lumea despre tine…

Sunt zile-n care alergi încoace şi-ncolo prin viaţă încercând s-o ordonezi, s-o rezolvi, s-o-mpaci. Sunt zile în care oboseşti şi-n care, cu aceeaşi nelinişte cu care ai alergat, cauţi…linişte. Azi caut linişte.

Azi nu mai vreau să înaintez. Vreau să mă opresc: să mă opresc şi să respir adânc, nu doar pe apucate, să-mi fac timp să văd, nu doar să privesc în grabă, să observ şi să-nţeleg, nu doar să examinez fugitiv.

Vreau să mă opresc şi să-mi dau vreme să râd cu poftă, nu doar să zâmbesc grăbită, vreme să tac până ce am să găsesc drumul înapoi şi-am să m-adun de pe toate cărările pe care mi-am împrăştiat cândva speranţele.

Lasă un răspuns

