Confesiuni (V)

windowDe când mă ştiu am avut tendinţa de a trăi în trecut. M-am agăţat mereu de el cu o plăcere bolnăvicioasă, de parcă toată fericirea mi-ar fi stat în ceea ce a fost sau ar fi putut să fie, în ceea ce am avut cândva. Oricât mi-am repetat că nu este un obicei sănătos, oricât m-am luptat să-l înving nu am reuşit. Multă vreme…

A venit apoi un moment, brusc, neaşteptat, când a privi înapoi aducea cu sine prea multă confuzie, prea multe lucruri pe care nu le înţelegeam, pe care nu mi le puteam explica. Un moment în care mi-am dat seama că privind cu atâta îndârjire spre trecut am ratat şanse şi n-am apreciat oameni, am abandonat visuri şi n-am preţiut oportunităţi.Nu vă lăsaţi prinşi într-un timp care nu este nici pe departe atât de frumos pe cât avem noi tendinţa de a-l vedea. Trecutul este doar asta: TRECUT. Să iubiţi fiecare clipă pe care viaţa v-o aduce ACUM şi să le lăsaţi în pace pe cele care au fost, să preţuiţi oamenii care vă sunt alături ÎN ACEST MOMENT dar aveţi grijă să vă amintiţi mereu cu drag, fără resentimente, de cei care au fost lângă voi până la un punct iar apoi au ales alte drumuri.

Lasă un răspuns

