Momente în viață (I)

 

backNu puţine au fost dăţile în care viaţa m-a speriat. Mi se părea o haină mult prea mare pentru mine. Mare şi ciudată. Tare ciudată. Croită din atitudini şi idei prea diferite de ale mele. Scorţoasă. Prea scorţoasă. Prea mercantilă, prea nemiloasă, prea dură. Prea…prea de tot! Prea aşa cum n-o voiam….Aşa mi se părea şi n-o puteam vedea cu alţi ochi. Iar eu…Mereu prea sensibilă ca să-i fac faţă şi prea mică ca să o pot înfrunta….Priveam fără ca de fapt să văd, visam frumos fără să înţeleg cât de mult îmi preţuiesc de fapt visurile. Deci, ea rămânea prea mare pentru mine iar eu prea mică pentru ea.

Şi brusc am văzut-o cum se micşorează…aşa, ca pentru a mă putea înveli. Ea m-a îmbrăcat în tot frumosul de care este în stare…iar eu am schimbat imaginile şi cuvintele cu care o înveşmântam până nu demult….

Atât îi pot oferi la schimb: imagini transformate în cuvinte. Ştie, dar nu se supără. Ştie, la fel cum şi eu ştiu că schimbul ăsta nu-i echitabil. Pentru că eu am primit atât de multe. Am primit încredere, speranţă iubire, oameni… Mai ales oameni. Simpli, dar atât de complecşi. Direcţi până la durere în sinceritatea lor, dar atât de calzi.

Mă feresc să compar cât am dat şi cât primesc. Prefer doar să mă bucur. Mi-e mai lesne…şi mă uimeşte mai puţin.

2 gânduri despre „Momente în viață (I)

  1. Ca de fiecare dată profundă în atitudini. Citesc fiecare articol ca pe o rază de soare, deși recunosc au o doză de pesimism în ele, care se rezumă la existența umană…

    Apreciază

    • Vă mulţumesc pentru cuvintele frumoase!
      Înseamnă pentru mine mai mult decât vă puteţi imagina.
      Da, din păcate nu sunt cel mai optimist om insă fac tot posibilul să nu uit cât de frumoasă poate să fie viaţa.
      Chiar dacă nu reuşesc în fiecare zi. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

