Colecţie de gânduri (I)

Se întâmplă de multe ori să scriu pe moment şi să postez direct pe pagina de Facebook a blogului, una pe care am creat-o acum ceva vreme dintr-o joacă, recunosc. De-a lungul timpului însă am adunat acolo gânduri, stări de moment, texte scurte pe m-am gândit să le postez şi aici.

11377261_416587638544990_7031525714277899161_nDe-o vreme

De-o vreme parcă timpul nu mai există. Parcă se scurge mult prea repede şi nu-mi mai ajunge nicicum. Parcă orele sunt de fapt nişte simple bătăi de pleoape cu care nu ştiu ce să fac, pe care, oricât aş încerca să le determin să-mi fie de ajuns, nu reuşesc.
De-o vreme mi-e aşa, de parcă aş pluti lipsită de ţintă prin lume. Fără oprire sau puncte de sprijin.

Încotro te grăbeşti,timpule? Încotro mă duci?

Oameni și momente

Sunt momente în care ne pierdem de noi înșine. Și sunt momente în care ne regăsim.
Sunt momente care ne forțează să ne transformăm. Și sunt oameni care ne ajută să o facem. Pas cu pas, clipă de clipă, sunt oameni care ne învață tot ceea ce nu știm, oameni care ne văd exact cum suntem și care ne prețuiesc și ne respectă așa.
Sunt oameni care ne rănesc și sunt oameni care ne vindecă. Sunt momente în care ne pierdem și sunt momente în care ne regăsim…

Ce-i mai frumos la o femeie?

Ce-i mai frumos la o femeie? Independența. Necesitatea de a nu depinde de un bărbat. Lupta constantă pentru a ieși din tipare, încăpățânarea de a vrea mereu mai mult, prin forţe proprii. Strădania neîntreruptă de a nu se plafona, conştientă fiind de faptul că nimeni și nimic altceva în afară de ea însăși n-o reprezintă.

Nu cred în clişeele care i se aplică vieţii. Nu sunt de acord cu faptul că trebuie trăită după etapele stricte în care este încorsetată.Cred însă cu tărie că ai nevoie să te autodepăşeşti, să evoluezi, să creşti, să aspiri constant la ceva în plus…

Lasă un răspuns

