Nu greşim. Suntem doar…diferiţi.

girl waterMi-e atât de mult neastâmpăr zilele acestea. Mi-e atât de greu să-mi găsesc locul. Mi-e atât de gol pe dinăuntru că mă sperie. Îmi vine ba să mă umplu de vină pentru toate câte nu le ştiu, ba să fug cât mai departe.

Mereu vor exista oameni care te vor face să vrei să fugi. Oameni care vor alunga nepăsători din tine până la ultima fărâmă de speranţă. Oameni mereu gata să vadă şi să-ţi amintească tot ceea ce nu eşti, tot ceea ce nu ştii, tot ceea ce nu poţi, fără să îndrepte nici măcar o jumătate de privire către toate câte ţi-au reuşit şi-ţi reuşesc. Mereu vor exista oameni care-ţi vor arunca vorbe răutăcioase şi te vor face să te îndoieşti. Lângă ei sufletului tău îi va fi veşnic teamă şi se va simţi lipsit de importanţă, căci lângă ei sufletul tău se va teme de propria lui imperfecţiune, cea de care aceşti oameni ştiu atât de bine să acuze.
Suntem diferiţi. Unii realişti şi destoinici, alţii mereu cu capul în nori, unii gata oricând să ţină piept vieţii în timp ce alţii se prăbuşesc sub greutatea ei şi renunţă. Suntem diferiţi. Suntem diferiţi şi n-ar trebui să ne judecăm pentru asta de parcă vreunii dintre noi ar greşi cu ceva. Nu, nu greşim. Nimeni nu greşeşte. Suntem doar…diferiţi.

Lasă un răspuns

