Promite-mi

7104f1ddc74bcf08c95e4b896d5a6d8dPromite-mi că nu vei încerca să mă oprești ori să mă aperi ci că mă vei lasă să mă împiedic de consecințele propriilor decizii şi să cad ori de câte ori va fi nevoie.
Promite-mi că mă vei ţine strâns în braţe de fiecare dată când lumea mă va dărâma.
Promite-mi că vom vorbi măcar cinci minute din fiecare zi despre nimicuri.
Promite-mi că vom găsi mereu drum spre NOI, indiferent în câte rânduri se va întâmpla să ne rătăcim sufletele.

Promite-mi că vei rămâne din iubire şi respect iar de va fi vreodată să ne pierdem de tot, promite-mi că nu le vei semăna altora şi nu-mi vei lăsa în inimă răni deschise: promite-mi că vei pleca privindu-mă în ochi şi nu întorcând pur şi simplu spatele.

2 gânduri despre „Promite-mi

  1. O, daca am putea sa plecam fara sa lasam răni si mai ales daca am rămâne cu zâmbetul pe buze privind oamenii cum pleacă…ar fi prea frumos. O lumea fara suferinta.

    Apreciază

  2. Eu vreau să cred că indiferent de ceea ce ne-a legat de omul care nu ne mai interesează, fie că este vorba despre o simplă prietenie sau ceva mai mult, putem pune punct într-un mod frumos. Privind omul respectiv în ochi. Este normal, cred, să avem curajul răspunderii. Da, e utopic, știu. Dar asta cred. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

