Filă de jurnal – 22 martie 2015

Duminică, 22 martie 2015

f81a5bae8c816f4a4b88fa477af6fdfbRealizez c-am obosit. Sufletul mi-e încărcat într-o atât de mare măsură că a păși a devenit de la o vreme ceva mult prea greu de făcut. Mă simt de parcă aș fi amorțit cândva,demult, însă abia acum îmi dau seama de asta, ca și cum m-aș fi oprit din mers la un moment dat, fără să realizez ce fac. Iar acum, cu toate că m-am trezit din amorțeală, tot nu pot merge mai departe, pentru că am obosit.

Am obosit! Da, am obosit. Am obosit să ascund după bunăvionță și înțelegere toate câte nu-mi plac. Am obosit să trec cu vederea nepăsări, am obosit să șterg cu buretele dezamăgiri și promisiuni făcute din complezență. Am obosit să le tratez pe toate cu un zâmbet trist și să-mi spun că asta-i lumea-n care trăim. Am obsosit să acord întâietăți. Am obosit să iert și să văd intenții bune dincolo de comportamente mârșave.

Am obosit. Pur și simplu…am obosit

Lasă un răspuns

