O noapte fără gânduri

10516855_338167086387046_1625735160694346808_nPentru mine nopţile au fost mereu cel mai bun prilej de a-mi lăsa gândurile libere, cea mai bună ocazie de a le desface în bucăţi pentru ca mai apoi să le reconstruiesc, sub aceeaşi sau o mie de alte forme.

De data aceasta însă nu-mi mai doresc o noapte pentru gândurile mele ci una fără ele… Vreau o noapte în care să nu mă mai gândesc la nimic, o noapte în care doar să mă odihnesc de parcă n-ar exista nimic incert la ziua de mâine, ca şi cum acolo nu ar fi nimic pentru care să fie nevoie să-mi risc liniştea şi clipele.

Lasă un răspuns

