2014- Bilanţ

f87511b7c546a884cccde53dded6469dSe termină un nou an aşa că bilanţul este ceva normal pentru fiecare dintre noi. Mi se pare cât se poate de firesc să tragem linie acum ca să vedem cât din ceea ce ne-am propus de-a lungul anului să realizăm am şi reuşit să ducem la bun sfârşit.

Cum a fost 2014-le meu, aşadar? Profesional vorbind a fost cel mai bun an din viaţa mea, un an în care nu mi s-a refuzat mai nimic din ceea ce mi-am dorit. Am prins curaj, am luptat pentru dorinţele mele şi acum constat că toate s-au împlinit. Am înfiinţat un PFA pe traduceri, am început o colaborare cu un ziar online local (de care sunt tare mândră, recunosc), ba chiar am reuşit să public şi câteva texte. Cea mai mare reuşită consider însă că a fost articolul scris  pentru Doctorul Zilei în care mi-am spus povestea: povestea unui copil născut prematur pentru care dotările au făcut diferenţa, articol ce a ajutat într-o oarecare măsură la includerea Maternităţii Giurgiu pe lista celor ce vor primi aparatură în cadrul campaniei „Grijă pentru copii„.

Am şi călătorit mai mult ca de obicei anul acesta, fapt care mă bucură pentru că „a călători” se afla pe lista mea  de multă vreme. Şi pe lângă toate acestea am reînnodat prietenii mai vechi şi am legat altele noi. Am regăsit şi întâlnit oameni minunaţi.

2014 a fost însă şi anul în care bunica mea a murit şi odată cu ea s-au dus şi ultimele fărâme de copilărie pe care le mai aveam la îndemână. Dar am înţeles cu această ocazie faptul că lucrurile se întâmplă atunci când trebuie şi că cel mai important este să te bucuri cât poţi de tare de fiecare moment plăcut. Aşa, orice s-ar întâmpla, vei rămâne mereu cu sufletul plin de clipe extraordinare, pe care nu ţi le poate lua nimeni şi nimic.

Sunt mulţumită de 2014. Nu mi-a îndeplinit cel mai mare vis dar m-a forţat să-mi schimb şi mai mult perpectiva din care priveam viaţa şi să gândesc altfel decât o făceam până acum, să nu mai văd doar partea rea în tot ceea ce mi se întâmplă. Da, au existat zile în care nu mi-a fost uşor să-mi păstrez echilibrul şi să cred dar toate au trecut lăsând în urma lor unul dintre cei mai frumoşi ani de  până acum. Dacă 2015 va fi cel puţin pe jumătatea lui 2014 (şi dacă va fi, cu siguranţă îmi va îndeplini şi restul de visuri la fel de frumos) mă voi declara cu siguranţă mulţumită la anul pe vremea asta.

Acestea fiind spuse, vă doresc tuturor celor care urmăriţi blogul să aveţi parte de un an exact aşa cum vi-l doriţi. Vă mulţumesc pentru că aţi decis să-mi fiţi alături în noua mea incursiune în lumea „bloggerilor”.

Să ne „citim” cu bine în 2015!

3 gânduri despre „2014- Bilanţ

Lasă un răspuns

