Confesiuni (I)

10887492_345507882319633_169786005949051569_oAu fost în viaţa mea oameni pe care i-am iubit dar nu m-au vrut. Şi oameni care m-au iubit atât de mult şi de sincer cum sigur n-am meritat. Oameni peste a căror iubire am călcat fără milă pe când alergam nebună după a altora.

…dar nu. Nu i-aş fi putut iubi pe cei ce m-au iubit. Pentru că de fapt le semăn celorlalţi. Le semăn, oricât de mult aş vrea să cred că nu. Le semăn, aşa că judec după aparenţe şi caut imagini când de fapt îmi spun că alerg după suflete…

Lasă un răspuns

