Filă de jurnal – 27 decembrie 2014

10888538_346012382269183_8143440048476961163_nSâmbătă, 27 decembrie 2014

Ninge. Ninge de azi-noapte. Ninge atât de frumos. Frig afară, cald înăuntru…

Mereu am iubit siguranţa pe care o dă căldura din casă atunci când ninge. Şi mereu mi-a plăcut să privesc spectacolul ninsorii. Aşa că mă duc la intervale regulate să mă uit pe fereastră la fulgii care îmi coboară în suflet amintirile din iernile copilăriei. Atât de clar, atât de viu. Ca şi când aş avea iarăşi anii de altădată…

Scenariul obişnuit din iernile de-atunci mi se repetă acum în minte ca-ntr-un deja-vu ai cărui protagonişti sunt oamenii -azi plecaţi- ce au făcut de neuitat acele vremuri. Spre surprinderea mea acest deja-vu nu mă doare. Îmi aduc aminte cu drag. Mi-e sufletul cald.
Doar atât…

Lasă un răspuns

