Crăciunul?

tumblr_mw6h8n278Z1r3qz1lo1_500Mereu am iubit Crăciunul deşi nu am putut niciodată să îmi explic de ce. Cu toate că bucuria acestei sărbători mi-a fost insuflată atât de puternic încât şi acum, la 31 de ani, o aştept cu acelaşi entuziasm ca la 7, iubirea pentru Crăciun a venit mereu simplu şi natural, din interiorul meu.

Ce reprezintă Crăciunul pentru mine? Este sinonim cu tot ceea ce mi-a însemnat copilăria (pe care am petrecut-o în casa bunicilor): căldură sufletească şi bunătate cât pentru o mie de alte vieţi, ornamente din staniol încreţit pe creioane şi fulgi de zăpadă din vată pentru împodobit crenguţa de brad care nu lipsea niciodată cu ocazia Naşterii Domnului, mirosul cozonacilor bunicii.

Cu aceste imagini în suflet şi minte am trecut de la un an la altul în copilărie, adolescenţă şi viaţa de adult de până acum şi tot cu ele trec şi în prezent, când din toate n-au rămas decât amintirile. Amintiri care, în ciuda timpului ce se scurge nemilos, nu pălesc. Din contră. Mi se întipăresc şi mai bine în memorie…

Lasă un răspuns

