Dacă noi femeile am şti

10818262_332372776966477_5178283520486609633_oDacă noi femeile am şti cât suntem de puternice, cu siguranţă nu ne-am mai speria atât de tare de finaluri de iubiri şi nu ne-am lăsa nici măcar un sfert de secundă sufletul prins în poveşti în care primim dragoste condiţionat, doar pentru a nu suferi. 
Dacă noi femeile am şti să ne apreciem mai mult, nu ne-am mai încăpăţâna să cerem oricum iubire cui s-aşa nu ne-a oferit-o pe de-a-ntregul vreodată. 

Dar noi femeile avem înrădăcinată în suflet nevoia de a aparţine cuiva, aşa că ne legăm cu bună ştiinţă de bărbaţi care nu ne merită iar în final ne trezim cu sufletele preapline cu “de ce-uri” asumate nemeritat.

Lasă un răspuns

