Dor de copilărie

1520622_337450916458663_2167376425340677033_nCel mai mare dor al nostru,oamenii mari, este, cu siguranţă, dorul de copilărie, de vremurile frumoase de atunci, de siguranţa şi lipsa de griji a acelor vremuri, de simplitatea cu care visam, credeam şi ne vedeam visurile ca şi împlinite. 

Îmi aduc atât de bine aminte de cum ne imitam în joacă părinţii cândva, eu şi prietenele mele, cât de uşor şi frumos ni se părea să fim în locul lor. La fel de bine îmi amintesc şi toate visurile pe care le aveam pe-atunci şi pe care le voiam îndeplinite până la 23 de ani…Am împlinit 31 anul acesta şi pot să afirm cu toată siguranţa că viaţa de adult nu e nici pe departe uşoară iar visurile mi-au rămas tot visuri…Doar că parcă mult mai îndepărtate şi greu de realizat faţă de cum le vedeam în copilărie.

Tare-aş vrea să dau timpul înapoi ca să le cred iarăşi la fel de lesne de împlinit.

 

Lasă un răspuns

