Aşteptări

find the blessingsNoi oamenii nu vedem cu nici un chip tot ce-avem bun și frumos în viață. – Și cu siguranță este ceva bun și frumos în ea, oricât de mult am crede că nu. –  Aşa că așteptăm. Prin definiție. De parcă am fi sinonimi cu așteptarea. Așteptăm zile mai bune, căci până și cea mai fericită pe care ne-a fost dat s-o trăim până în acest moment n-a fost destul de frumoasă în accepțiunea noastră cât să n-o poată surclasa nicio alta. Așteptăm prieteni mai buni, căci cei pe care-i avem deja și tot ce încearcă ei să facă pentru noi nu ne-ajunge. Așteptăm, așteptăm, așteptăm…și niciodată nu considerăm a fi destul ceea ce avem deja. Aşa că mai așteptăm o idee. După ce anume? După altceva, evident. După ceva în plus pe lângă ceea ce avem și nu vedem.

Și asta de ce? Doar pentru că nu vrem să deschidem ochii cu-adevărat. Pentru că în loc să ne numărăm prietenii și realizările, de exemplu, –  oricât de puțini ar fi ei, oricât de mici ar fi ele – ne numărăm cu sârg eșecurile. Și uite așa trece viața iar noi….noi nu vedem în ea altceva în afară de lipsuri de toate felurile și în toate domeniile. E păcat. Atât de păcat. Dacă măcar pentru o zi am încerca să vedem frumosul din tot ceea ce trăim ne-ar fi atât de bine.

Nu am gândit mereu așa, să știți. Deci am prea bine idee cum e și de partea cealaltă a baricadei. De la o vreme însă am decis să fac tot posibilul să nu mai las ceea ce nu este așa cum as vrea în viața mea să-mi ocupe tot spațiul din minte și suflet. Nu mă mai gândesc la ceea ce-mi lipsește și nu mă mai agăț de greșelile mele și ale altora așa cum făceam odată. Chiar dacă nu îmi vine mereu ușor să mă țin de această atitudine și mai am unele  zile proaste, mi-e atât de bine în restul momentelor…

2 gânduri despre „Aşteptări

Lasă un răspuns

