Azi nu vreau

1395164_177660485771041_1826605449_nUneori mă apasă melancolia. Alteori mă încolţeşte egoismul. De cele mai multe ori mă pierd printre visuri şi speranţe. Adesea mă simt rea. Mereu fug de oameni. Dar de fiecare dată ajung să ţin la fiecare dintre cei care-mi trec pragul sufletului. Unii mă dor. Însă cei mai mulţi reușesc să mă bucure. Oamenii sunt contradicţiile vieţii mele. Însă, la fel ca ei, şi eu sunt o contradicţie. Pentru mine înainte de toate.

Contradictorie, melancolică şi egoistă, pierdută, rea și visătoare, azi nu-ți cer nimic. Nimic altceva în afară de cuvinte. Spune-mi ceva. Orice. Orice mă poate îndrepta spre mine. Orice mă poate ajuta să înțeleg cine sunt, de unde vin și încotro mă îndrept. Azi…sunt prea melancolică să înțeleg, prea rea ca să vreau să știu şi prea egoistă ca să-mi pese. Azi nu mai vreau să încerc să înțeleg pe nimeni și nimic. Doar pe mine.

 

Lasă un răspuns

