Un om puternic

keep-going„Eşti un om puternic!” „Pari un om puternic…Eu asta cred.”

Am auzit de atât de multe ori în ultima vreme cuvintele astea spuse despre mine că până la urmă m-au pus pe gânduri. Nu m-am considerat niciodată un om puternic. Şi atunci de ce mă văd cei din jur aşa?

Când suntem, de fapt, puternici? Când învăţăm să ne ascundem bine de tot sufletul, dincolo de ziduri groase care să-l protejeze? Când ne ţinem pentru noi cuvintele şi sentimentele? Când ne cenzurăm conştient rânile încă deschise? Când ne ferim până şi de noi înşine? Când nu lăsăm nimic să ne dea de gol vulnerabilitatea înterioară care ne copleşeşte?

În fiecare dimineaţă mă trezesc cu gândul la zâmbetul care, odată văzut în oglindă, îmi dă încrederea necesară ca să mai trăiesc încă o zi în jungla de afară. Un gest simplu şi decizii luate de multă vreme deja. Măsuri de protecţie care însă nu m-au salvat de lovituri, dezamăgiri şi răni sufleteşti. Am învăţat să nu mă mai gândesc la ele. Sunt puternică pentru că îmi impun zi de zi să reuşesc asta? Pentru că nu-i la fel de uşor în fiecare zi, să ştiţi…Sunt puternică pentru că nu las să se vadă că, de fapt, mă doare orice cuvânt şi orice gest nelalocul lui?

Ce ne face puternici?

2 gânduri despre „Un om puternic

  1. Ne fac puternici mai multe motive, dintre care unul esențial sînt copii noștri pentru care trebuie să luptăm la propriu și la figurat pentru a le face viața decentă. Sîntem puternici în fața colegilor de serviciu, atunci cînd reușim să realizăm ceva ce lor nu le-a reușit. Sîntem puternici dacă asta ne-o dorim cu adevărat!

    Apreciază

  2. Din păcate nu am copii încă însă înțeleg foarte bine câtă putere poate avea o mamă când vine vorba despre copii ei. Eu și fratele meu am fost crescuți doar de mama. 🙂
    În altă ordine de idei, da, puterea stă în noi, într-adevăr, și iese la suprafața ori de câte ori avem nevoie de ea.

    O zi frumoasă, doamnă dragă! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

