Pretutindeni

1069230_171073623096394_1572619029_nSunt fericită. Da, da: FERICITĂ. Şi-n plus mândră şi mulţumită de fericirea mea. Pentru că văd foarte mulţi oameni buni, calzi şi sinceri în jur, pentru că simt iubirea şi aprecierea dezinteresată a fiecăruia în parte. Pentru că se întâmplă câteodată să încerc să-i număr pe aceşti veniţi parcă de nicăieri în viaţa mea. Ş-atunci  realizez că numărul lor este infinit mai mare decât pot cuprinde eu. 

Sunt fericită pentru că de la fiecare în parte învâţ câte ceva clipă de clipă. Învăţ să mă las vindecată şi iubită, învăţ să mă conving de faptul că merit să fiu apreciată. Învăţ să cred în mine, învăţ nu doar să ofer, ci şi să primesc. În fiecare minut simt că merit, în fiecare moment învăţ să mă iubesc şi să mă respect. 

Sunt fericită. Pentru că văd frumos peste tot în jur. Sunt fericită pentru că secundele îmi rămân fără apărare în faţa acestui frumos al vostru. Acest frumos de pretutindeni….

Lasă un răspuns

