Singurătate

tumblr_n9zcpyxbgG1qhoe3vo1_500Uneori mă sperie, recunosc, şi fug de ea cât pot de mult. Alteori simt o nevoie nebună de singurătate, atât de mare că parcă o şi respir până s-ajung cu adevărat să o am. După ce o am, o azvârl ca şi cum m-ar durea şi mă-ndrept iarăşi spre lume doar pentru ca nu peste multă vreme s-o caut din nou.

Câteodată avem nevoie de singurătate, avem nevoie să rămânem o vreme în linişte, doar noi. Câteodată este bine chiar să o căutăm, să ne pierdem voit în ea, să o lăsăm să ne învăluie. Pentru că doar în singurătate ne putem da atenţie nouă înşine, dorinţelor şi visurilor pe care le-am abandonat. Numai după ce ne lăsăm învăluiţi de singurătate o vreme ne putem ridica, o putem lua de la capăt şi mai convinşi de faptul că vom reuşi.

2 gânduri despre „Singurătate

  1. Intrebarea e..oare vom reusi??sunt „noua” fana a blogului tau,si ma bucur nespus,poate nu ma crezi dar ma regasesc in fiecare cuvant in fiecare punct si in fiecare virgula..

    Apreciază

  2. Hmmm, eu prefer să cred că da. Că putem să o luăm mereu de la capăt cu un nou scop. Și chiar dacă nu reușim cu ceva, va exista mereu altceva ce să ne dorim, alt vis spre care să ne îndreptăm atenția și forțele. Ceva trebuie să ne reușească în cele din urmă.
    Îți mulțumesc că îmi vizitezi blogul și mă bucur enorm că îți place ceea ce găsești aici.
    Toate cele bune! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

