Cele mai frumoase amintiri

1900593_313844682152620_7548178787737316568_oCele mai frumoase amintiri ale mele sunt legate de Crăciun. Cu geamurile înflorite din cauza gerului, cu inconfundabilul miros de cozonac făcut de bunica şi cu staniolul înfăşurat pe creioane până se încreţea şi devenea apoi un frumos ornament pentru crenguţele de brad care nu lipseau niciodată din casă în perioada sărbătorilor de iarnă. Şi Doamne cât îmi mai plăcea să fac fulgi de zăpadă din vată ori să petrec ore întregi privind la felicitările pe care bunica le primise de la verişorii mei mai mari şi pe care le-a păstrat mereu ca pe nişte comori. Le citeam iar şi iar fără să mă plictisesc de ele.

Poate că de asta şi iubesc atât de mult iarna. Poate că din acest motiv o aştept an de an cu aceaşi plăcere. Pentru amintirile pe care mă ajută să le retrăiesc atunci când vine. Pentru că mi-e dor de zilele fără griji din copilărie, când viaţa nu însemna altceva decât un sentiment nemărginit de siguranţă de care credeam că voi avea parte mereu.

Lasă un răspuns

