Pentru…

1920x1080Pentru cei pe care-i uit mereu: cei dragi, cei care mi-au fost şi au decis să-mi rămână, cei care m-au cunoscut şi n-au plecat, cei care m-au înţeles din prima, cei care n-au reuşit, dar au decis să mai încerce. 

Pentru cei care mi-au explicat fără să mă judece, pentru cei care mi-au vorbit şi mi-au dat lecţii fără a face uz de superioritate ci de simplitatea omului trecut prin viaţă. Pentru cei pe care i-am lăsat în lumea mea şi au ştiut s-o respecte chiar dacă n-au înţeles-o poate niciodată pe de-a-ntregul. Pentru cei care n-au încercat să mă schimbe. Pentru cei care, îndreptându-şi privirea spre interiorul meu, au reuşit să vadă ceea ce nu se vede.

Pentru că, deşi eu vă uit câteodată, voi pe mine nu mă daţi uitării nicio clipă. Pentru că astăzi am decis să-mi recunosc egoismul care mă face să spun „mulţumesc” prea rar şi să-l înfrunt.

Lasă un răspuns

