Vă mulţumesc!

2-12-14Ieri am observat,cu foarte mare şi plăcută surprindere, faptul că există persoane abonate la acest blog. Două mai exact. M-a mirat, m-a suprins, folosiţi orice cuvinte vreţi voi, doar să rezulte că nu mi-a venit să cred. Sub nicio formă. Şi nici acum nu-mi vine. De ieri mă tot uit la numele respective iar şi iar şi iar, până realizez,a nu ştiu câta oară, faptul că în spatele lor sunt OAMENI. Care nu mă cunosc şi pe care nu-i cunosc. Persoane cu nume, viaţă proprie, prieteni, preocupări. Oameni care au decis că blogul meu merită pus pe listă cu ceea ce le place, că merită un crâmpei din timpul lor liber. Timp pe care, cel mai probabil, nici nu prea îl au. Drept să vă spun mi-i şi imginez făcând slalom prin viaţă, grăbiţi şi ocupaţi…

Ce aş putea să vă spun eu vouă?  „Mulţumesc” mi se pare că este prea simplu şi nu are cum să exprime satisfacţia pe care o ai atunci când realizezi că ceea ce faci, place. Pe de altă parte, am senzaţia că n-aş găsi cuvintele necesare ca să exprim toate sentimentele care mă încearcă de ieri încoace dacă ar fi să năzuiesc să o fac. Aşa că poate cel mai bine este să apelez tot la ce-i simplu: VĂ MULŢUMESC şi sper să reuşesc să vă ofer mereu un motiv să reveniţi.

Cu drag,

Cristina

2 gânduri despre „Vă mulţumesc!

  1. Mă impresionează sinceritatea cu care îți așterni gîndurile în blog. Probabil, acesta e și motivul pentru care citesc articolele pe care le postezi.
    Numai bine!

    Apreciază

  2. Bună seara!

    În primul rând mă bucur să văd că mesajul meu a ajuns la dv. Şi mai mult mă bucur pentru că v-aţi rupt din timp ca să-mi scrieţi. Este adevărat, locul acesta este unul în care aştern propriile mele trăiri, chiar dacă textele sunt, în mare parte, scrise de ceva vreme. Mă bucur mult că vă place ceea ce scriu. Pentru mine însemnă foarte mult. 🙂
    Tot ceea ce pot să fac este să vă mulţumesc încă o dată şi să sper că vă voi da motive să reveniţi. 🙂

    Cu drag,
    Cristina

    Apreciază

Lasă un răspuns

