Am sufletul amanetat

young-beautiful-woman-with-bouquet-of-white-tulips-in-front-of-mirrorAm sufletul amanetat. L-am pus de bunăvoie gaj pentru un pumn de visuri în care am crezut orbeşte. Între timp visurile s-au pierdut, iar acum nu-l mai am decât pe el: SUFLETUL MEU AMANETAT.

Îmi strigă în fiecare moment că se vrea liber, că am fost un copil naiv şi că-i numai şi numai vina mea dacă el stă acum chircit într-un colţ, închis în sine. „N-ai decât să mă plimbi prin lume aşa de-acum”, îmi tot repetă.

Am sufletul amanetat pentru că am fost un copil naiv şi l-am pus cândva de bunăvoie gaj pentru un pumn de visuri…

Lasă un răspuns

