Astăzi am înţeles că…

1545006_193704230833333_1521445368_n„Priveşte-te, mi-am zis cândva. Priveşte omul idealist şi visător care eşti, omul greu de înţeles şi în acelaşi timp atât de fragil pe dinăuntru. Acum, ia-ţi toată sensibilitatea. Aşa, strânge-o la un loc! Ai grijă şi adun-o pe toată! Până la ultima fărâmă. Până ce nu va mai rămâne nici urmă de ea. Las-o să ţi se sufoce în pumnii încleştaţi de nepăsarea şi criticile celorlalţi. Gata? Acum îndeas-o cu putere în buzunare şi n-o mai scoate de acolo. Nu ai nevoie de ea în lumea asta, tu nu vezi? Te face să pari ciudată. Şi, mai rău, te face vulnerabilă.”

Astăzi am înţeles că mi-am îndesat aşa de bine sensibilitatea în buzunare încât mi-a fost mereu doar lesne să le greşesc celor la care ţin. Ş-atât.
Astăzi am analizat lucrurile şi am realizat că lumea nu-i cu nimic diferită de cum era înainte: cuvintele şi acţiunile răutăcioase dor la fel de tare iar cei care sunt lângă mine de ani de zile au rămas la fel de importanţi, chiar dacă nu le-am mai arătat-o niciodată de atunci. Unde pui că şi noii veniţi capătă importanţă la fel de rapid ca pe vremuri, cu toate că nici ei nu se bucură de cuvinte prin care să afle asta.

Astăzi am înţeles că am nevoie, că trebuie neapărat să-mi golesc buzunarele şi să (re)învăţ cum să arăt cât îmi pasă… Pe drumul parcurs până acum am greşit. Voi mai greşi şi pe cel nou, mi-e clar. Însă orice va fi să se întâmple, voi să ştiţi că-mi pasă…de tot şi toate…

Lasă un răspuns

