Mai multe despre mine

10549210_10202776322553169_5506869187662239108_oPentru că aici este lumea mea, m-am gândit să vă spun şi alte lucruri despre mine. Cum ar fi faptul că în viața de zi cu zi am meseria de traducător autorizat (pentru limbile engleză şi spaniolă). Iubesc din toată inima meseria pe care mi-am ales-o. În ultimii ani însă nu am mai avut ocazia să o practic. Am lucrat într-un domeniu care m-a îndepărtat total de ea şi de ceea ce mă pasionează: SPANIOLA. De dorul ei, de care am suferit enorm, anul acesta am prins curaj şi am înființat un PFA. Mă bucur că am făcut-o. Din acel moment lucrurile au început să meargă exact aşa cum mi le-am imaginat când totul era doar o simplă idee în mintea mea. În primul rând, lucrez în mare parte pe spaniolă, ceea ce de altfel mi-am şi dorit, pentru a recupera toate cunoştinţele pe care anii ce s-au scurs mi le-au furat.

Am învățat spaniola cu mult drag şi incredibilă ușurință  în facultate -şi nu, nu este deloc ușoară, aşa cum pare. Atunci a şi ajuns să mă pasioneze, rapid şi atât de firesc de parcă ar fi fost parte din mine. Lucru care nu s-a mai schimbat niciodată.

În anii în care i-am dus dorul, aproape mi-a fost muzica, cea care a reușit să-l estompeze într-o oarecare măsură. Mai jos găsiţi una dintre melodiile mele preferate, care acum se numără printre cele care mă ajută să mă concentrez mai bine atunci când am de lucru.

Audiţie plăcută!

David Bisbal – Para enamorarte de mí

Lasă un răspuns

