Sunt un om complicat

sunt un om complicatSunt un om complicat… Îmi repet în minte aceleaşi întrebări deşi nu le găsesc răspunsuri niciodată. Prea des îmi vine să-ntreb mai întâi „Cine eşti? Ce vrei? De unde vii?”, pentru ca abia apoi să-mi acord timp pentru a-nţelege. Încăpăţânarea îmi paralizează simţurile de mult prea multe ori şi tot ea mă-mpinge să mă agăţ de oameni aproape fără să-mi dau seama. Nu pot să nu visez cu ochii deschişi şi nici să nu idealizez oamenii, cu toate că am înţeles demult că izbirea de realitate nu-i nici pe departe uşoară.

30 de ani nu mi-au ajuns să-nvăţ să-i cern pe cei răi de cei buni şi nici să mă apăr destul cât să nu-mi julesc sufletul când oamenii îşi dau jos măştile. D-asta încă mai pierd pe drum speranţe şi-nţeleg doar cu greu lumea aşa cum o văd alţii.

Lasă un răspuns

