Amélie

amelieAmélie a intrat în viaţa mea cu miros de trandafir sălbatic. Îl simt şi acum ori de câte ori mă gândesc la ea, la toate dăţile în care am privit-o de departe dorindu-mi s-o am aproape. 
Atunci când am avut-o mă pierdeam cu orele în albastrul privirii ei. Eu, bărbatul puternic, eu, omul fără slăbiciuni.
Dacă ar fi să o descriu prin culori aş descri-o în roşu şi alb. Fiecare dintre ele a cucerit o parte din mine. Amélie trăia cu pasiune fiecare moment dar avea şi puritatea aceea pe care cu greu o întâlneşti aşa că mi-a cucerit uşor şi firesc şi trupul şi sufletul. 

Atunci când toată pasiunea ei ajungea să o consume excesiv avea mai mult ca oricând nevoie de mine. Avea nevoie de mine pentru a arde şi avea nevoie de mine atunci când totul devenea prea mult pentru ea. 
Contrastau flagrant aceste două laturi ale ei şi tocmai acest contrast te făcea să înţelegi că nu ai cum să ajungi să o cunoşti în totalitate. 
De câte ori o simţeam a mea cu atât de multă pasiune, de câte ori simţeam câtă nevoie avea de mine, aveam şi impresia că EU reuşisem să fac pasul ce ducea spre a o cunoaşte mai bine ca oricine. Mai bine ca oricine, poate că da, însă în totalitate, nu. 
Pentru mine Amélie a rămas o enigmă, cu toată nevoia pe care o aveam unul de altul, pentru că DA, şi eu aveam la fel de multă nevoie de ea, cu toată pasiunea din trăiri şi liniştea copilărească de dincolo de ea. 
Femeia desenată în roşu şi alb a dispărut brusc şi fără explicaţii din viaţa bărbatului fără slăbiciuni. A lăsat în urmă parfum de trandafir sălbatic, pasiune şi puritate. 

De 10 ani mă întreb ce ai făcut cu nopţile şi zilele noastre, Amélie? Ce-ai făcut cu fiecare minut din ceea ce am însemnat noi doi? Şi totuşi, pasiunea din trăiri este cea care ne consumă cel mai mult, nu-i aşa Amélie?   

Lasă un răspuns

