Aș vrea

locketAș vrea să-ți intru în inimă o clipă măcar și în acea fărâmă de timp să trec dincolo de tine. Dincolo de fiecare cuvânt de-al tău. 

Aş vrea să-ţi spun ”Ăsta e sufletul meu.” Aş vrea să-l pun în mâinile tale şi să fiu sigură că n-ai să-l seci de sensibilitate, că n-ai să-l sfărâmi atunci când nu îl vei înțelege, că n-ai să mă urăşti în clipa în care vei afla că nu glumesc când spun ”Eu nu sunt ca restul.”

Aş vrea certitudinea unei cuvânt în care să pot crede. Aş vrea credința în el şi încrederea în tine. Aş vrea să simt că poţi ajunge să mă iubeşti pentru că mă înțelegi exact aşa cum sunt, fără să-mi ceri vreodată să schimb ceva.

Aş vrea ca lumea mea să nu te sperie. Aş vrea s-o vezi cu sufletul, nu cu mintea. Aş vrea să nu mai simt că vrei să grăbești timpul. Aș vrea să nu-ţi mai aud cuvintele ca pe nişte bătăi de ceasornic ce măsoară secundele care se scurg. Aş vrea să nu te simt din ce în ce mai departe de mine.

Aș vrea să mă strângi în brațe şi să mă obligi să fac tot ceea ce mi-e frică să fac, să-ţi spun tot ceea ce ştii prea bine că nu ți-aș spune.

Aș vrea să mă lași să visez în brațele tale, dar aş vrea să te rog să visezi cu mine.

Lasă un răspuns

