În prima zi de toamnă adevărată

536800_171049793098777_2051301955_nAzi mi-e pentru întâia dată toamnă cu-adevărat ş-un pic prea răcoare. În prima zi de toamnă adevărată mi-e poftă de linişte şi de cald, de foc, de visuri şi de nou.

În prima zi de toamnă adevărată vreau să simt de parc-ai fi. Aşa că….te rog,te rog să nu-ncerci să mă-nţelegi vreodată. Sunt prea greu de desluşit, să ştii…Nici să mă vindeci de trecut să nu-ţi doreşti. Nu-ncerca nici măcar să mă faci să-l uit. Doar ia-mi sufletul în mâini şi încâlzeşte-l. Du-mi-l undeva departe. Undeva unde să nu fie decât siguranţa că nimeni nu-l va mai scrijeli vreodată. Ş- atât. Nimic altceva. N-am nevoie de nimic în plus. Pentru că-n toamna asta mi-e de parcă toate visurile mi s-ar contura din nou. Mi-e de parcă tot şi toate ar lua-o de la zero. Mi-e bine. Mi-e o toamnă de-nceput.

Lasă un răspuns

