Azi am chef să…

ayi am chef saAzi am chef să mă răsfăţ. Şi să fiu răsfăţată. Azi vreau să mi se spună în fiecare moment că merit toată iubirea şi tandreţea din lume. Astăzi îmi doresc să-mi acord privilegiul să fiu atât de egoistă încât să las să-mi fie îndeplinite toate capriciile.

Ba mai mult, azi mi-e poftă să am dreptul de a fi mofturoasă şi nesuferită. Atât de mult încât să nu-mi convină nimic, fără motiv, şi să nu explic de ce. Atât de mult încât să nu fiu altcumva decât copilăroasă în fiecare clipă. Copilăroasă până-ntr-atât încât să aştept să fiu chiar alintată pentru toate ifosele astea ale mele, fiindcă totul mi se cuvine. Astăzi vreau! Vreau în fiecare moment o îmbrăţişare caldă şi în fiecare clipă siguranţă…

De fapt, azi am chef să fiu o femeie cu toate cusururile posibile…şi nimeni să nu-mi reproşeze asta.

Lasă un răspuns

